El dimarts 13 de març va tenir lloc en l’institut Zespol Szkol im. Ignacego Lukasiewicza, Police (Polònia) la votació entre els 7 països que participen en el projecte europeu Being Healthy makes you Wealthy per triar el millor logotip que representarà i estarà present en tots els documents,esdeveniments i les creacions del projecte.

El disseny de la nostra alumna Maria Monasterio de 2n d’ESO E-24 competia amb la resta de països socis, els quals presentaren unes creacions de gran qualitat. No obstant això, el logotip de Maria agradà moltíssim i va rebre la majoria de vots d’Alemanya, Polònia, Eslovènia i Espanya. El seu logotip guanyador representarà en Europa un estíl de vida saludable mitjançant l’esport i la bona alimentació.

Com s’assenyalava a les bases del concurs, el centre concedirà a la guanyadora un diploma i un premi consistent en un Smartwatch esportiu de la marca Polar Loop.
L’IES La Sénia està orgullós del seu alumnat tan participatiu i treballador.
Enhorabona Maria!

MARIA MONASTERIO’S LOGO WINS THE FIRST PRIZE OF THE PROJECT BEING HEALTHY MAKES YOU WEALTHY.

On 13 March the selection of logos to represent the Project Being Healthy makes you Wealthy was held in the school Zespol Szkol im. Ignacego Lukasiewicza, Police (Polònia). The seven partners of the project voted for the best logo, which will be used in all the materials and documents created in the Project.

All the countries presented high quality logos. However, Maria Monasterio’s was the winner. She got the votes from Germany, Slovenia, Poland and Spain. Her logo describes the different sports that each country is working and a healthy lifestyle.

As stated in the points of the contest, our school representatives will give Maria Monasterio a certificate and a Polar Loop smartwatch.
Congratulations, Maria!