L’alumna Maria Monasterio Pardo del grup de 2n d’ESO E24 de l’IES La Sénia ha sigut la guanyadora del logotip del projecte europeu Erasmus + Being Healthy makes You Wealthy.
El nostre centre va fer un concurs per triar el logotip que representara l’essència del projecte fent referència als països socis i a la vida saludable. El dibuix de Maria Monasterio va rebre 52 vots i va quedar guanyadora d’entre tots els que se presentaren.
Recordem que podien participar en el concurs tot l’alumnat matriculat en el centre amb edat entre 12 i 18 anys.

MARIA MONASTERIO’S LOGO WILL REPRESENT THE EUROPEAN PROJECT BEING HEALTHY MAKES YOU WEALTHY IN POLICE (POLAND)

The student Maria Monasterio Pardo from the class E24 has won the logo contest for the European Project Being Healthy makes you Wealthy.
Our school IES La Sénia held a contest to choose a logo that symbolised the seven partners of the Project and a healthy lifestyle.
Maria’s drawing was the most voted. In fact, she got 52 votes.
All the students between 12 and 18 could take part in the contest. and could win a Polar smartwatch.

Well done, Maria!