La primera reunió transnacional d’activitats d’aprenentatge, d’ensenyament i de formació del projecte europeu Being Healthy makes you Wealthy ha tingut lloc en l’institut Zespol Szkol im. Ignacego Lukasiewicza, Police (Polònia) des del 12 fins al 16 de març.

Els professors Mª Ángeles Ruiz Simón (Biologia), Ángel Berlanas (Informàtica) i Ana Ortega (Anglés) han participat en l’encontre juntament amb la resta dels sis països socis: Alemanya, Polònia, Eslovènia, Itàlia, Bulgària i Romania.

L’objectiu principal de la reunió ha estat la implementació de les activitats que cada país treballa dins del projecte. Al llarg de la setmana, els socis han presentat tallers per formar els formadors de manera molt pràctica i motivadora, ja que tots els membres han paticipat activament en les activitats per poder transmetre les idees i la metodologia al nostre alumnat.

D’altra banda, s’han presentat diferents estratègies sobre com treballar temes tan importants com són la salut, l’alimentació i la prevenció del tabac, alcohol i drogues.
En la presentació de les unitats didàctiques s’ha tingut en compte el desenvolupament de tasques per motivar l’alumnat perquè millore el seu estíl de vida mitjançant l’esport i una dieta saludable.

Ha estat una reunió molt positiva on hem aprés d’altres professionals i de les seues pràctiques per poder oferir una educación de qualitat.

TRANSNATIONAL MEETING OF BEING HEALTHY MAKES YOU WEALTHY IN POLICE (POLAND)

The first transnational meeting of learning, teaching and training activities of the European Project Being Healthy makes you Wealthy was held in the school Zespol Szkol im. Ignacego Lukasiewicza, Police (Polònia) from the 12 to 16 March, 2018.

The teachers Ángel Berlanas (IT teacher), Mª Ángeles Ruiz (Biology teacher) and Ana Ortega (English teacher) took part in the meeting together with the rest of partners: Germany, Slovenia, Bulgaria, Romania, Italy and Poland.

The main goal of this meeting was the implementation of the activities each country is working in the Project. During that week, the different partners introduced us their workshops in a very motivating and practical way in order to train the trainers We all were involved actively in the tasks to be able to transmit the ideas and methodology to our students.

On the other hand, we all also presented strategies to work on essential topics such as sport, a healthy diet and alcohol, drugs and tobacco. In the development of the didactic units, we kept in mind how to motivate teenagers and how to improve their lives.

It was a very positive meeting since we have learnt a lot from the other partners’ srategies and methodology in order to get a better education for our students.