El dia 26 de març es va fer la selecció de l’alumnat participant en el projecte europeu Erasmus + Be Healthy per a la primera mobilitat que tindrà lloc des del 7 fins a l’11 de maig d’aquest any.

La comissió de selecció estigué formada per: la Cap d’Estudis, Gloria Becerra, la nostra orientadora, Pilar Pérez, la Coordinadora de l’ESO, professora de BIologia i coordinadora del projecte, Mª Ángeles Ruiz, el professor de Biologia, Luis Sanchís, les professores de Física i Química, Conxa Martínez i Teresa Iranzo, les professores de matemàtiques, Paqui Garrido i Vanesa Berto, i per últim, la professora d’anglés i coordinadora del projecte, Ana Ortega.

Seguint els requisits establerts en les bases del projecte per a la selecció d’alumnat per a les mobilitats, es va dissenyar un barem i es tingué en compte aspectes com l’expedient acadèmic, el treball realitzat fins ara, l’assistència a totes les activitats, participació en altres projectes, presentació d’un CV redactat en anglés, etc.

L’alumnat també es va haver de preparar una presentació de cinc minuts amb PowerPoint que havia de tractar sobre les seues motivacions per realitzar la mobilitat a Burgas ( Bulgària), una presentació personal i aspectes rellevants de l’educació secundària del país soci: Bulgària.

Els dotze candidats i candidates ho van fer fenomenal i hem de felicitar-los perquè no és fàcil fer una presentació en un altre idioma davant del professorat avaluador. Malauradament, només hi havia quatre places en esta primera mobilitat, així que es va escollir a l’alumnat que millor puntuació va aconseguir. Així doncs, aniran a Bulgària: David Balsalobre Ibor, Andrea Qing Arona Silvestre, Pablo Gil Pardo i Sara Méndez Cortijo.

La resta d’alumnat podrà optar a la segona mobilitat que es farà al març del 2019 a Nàpols (Itàlia).

Enhorabona a tots i totes!!

CANDIDATE SELECTION FOR THE FIRST MOBILITY IN BURGAS (BULGARIA)

On 26th March the recruitment selection was held to choose the four candidates who will participate in the first mobility of the European project Be Healthy.

The board of the teachers in charge of the selection was formed by: the Head of Studies, Gloria Becerra, the Guiding teacher, Pilar Pérez, the Coordinator of the CSE stage, Biology teacher and Coordinator of the project, Mª Ángeles Ruiz, the Biology teacher, Luis Sanchís, the Physics and Chemistry teachers, Conxa Martínez and Teresa Iranzo, the Maths teachers, Vanesa Berto and Paqui Garrido and the English teacher and Coordinator of the project, Ana Ortega.

According to the different criteria to choose the students for the mobility, which are established in the project Being Healthy makes you Wealthy, the team of the teachers designed a list of items to follow when assessing the candidates. They also took into account some essential aspects such as: the students’ record, their tasks carried out so far, their attendance to the activities, their involvement in the different projects in the school and a CV written in English. The students also gave a short presentation in English to introduce themselves, to talk about their personal motivation to participate in the project and a brief summary of the Educational System in Bulgaria.

All the students did a wonderful job, but unfortunately, there were only four vacancies. Therefore, after discussing for a long time, we came to a decision to choose the following students: David Balsalobre Ibor, Sara Méndez Cortijo, Andrea Qing Arona Silvestre and Pablo Gil Pardo.

The rest of the students, who didn’t get it, will be able to aim for the next mobility, which will take place the next March in Naples.

Well done and congratulations!