El divendres 20 d’abril l’alumna María Monasterio Pardo del grup E-24 va rebre un diploma i el premi per haver guanyat el logotip representatiu del projecte Erasmus + Being Healthy makes you Wealthy.

El director de l’IES La Sénia, Vicent Tatay, i la Cap d’estudis, Gloria Becerra, li  van fer entrega   d‘un smartwatch marca Polar Loop. Tan l’equip directiu com les coordinadores i professorat que forma part del projecte, li van agrair la seua col.laboració i el seu interés per participar en el concurs que va tindre lloc fa uns mesos. Recordem que el logotip de María Monasterio va quedar el primer entre els set països que treballem en el projecte i que el representarà a Europa al llarg dels dos anys que durarà Be Healthy.

Gràcies, Maria, i enhorabona!

THE WINNER OF BE HEALTHY LOGO, MARIA MONASTERIO, GETS HER PRIZE.

Last Friday the student Maria Monasterio Pardo got a certificate and a gift since she had been the winner of the logo representing the European project Erasmus+ Being Healthy makes you Wealthy.

The principal, Vicent Tatay, and the Head of Studies, Gloria Becerra, gave her a Polar Loop smartwatch. The Management team, the coordinators and the teachers involved in the project thanked Maria Monasterio for her collaboration and interest in the contest that took place at our school La Sénia some months ago. We must not forget she got the most votes and the first place among the seven countries that are participating in the project Be Healthy.

Thank you so much, Maria and again, congratulations!