LA SEGONA REUNIÓ TRANSNACIONAL DEL PROJECTE BEING HEALTHY MAKES YOU WEALTHY VA TENIR LLOC ENTRE EL 26 I 28 DE SETEMBRE A LJUBLJANA (ESLOVÈNIA).

Els set països participants en el projecte es reuniren a l’institut Erudio (Ljubljana) per establir les pautes i els objectius dels segon i, últim any, del projecte.

Els professors Ángel Berlanas ( Informàtica), Javier Remohí (Educació Física) i Ana Ortega (Anglés) de l’IES La Sénia assistiren a aquesta reunió. Van ser dos dies intensos on intercanviàrem idees i suggeriments i avaluàrem  les tasques i les dades obtingudes durant el primer any. També debatérem sobre la creació d’un DVD com a producte final del projecte, analitzàrem i comparàrem els qüestionaris d’hàbits saludables que els alumnes havien omplit  i plantejàrem nous reptes amb les polseres d’activitat física. Per últim,  preparàrem la propera mobilitat a Nàpols al març en la qual participaran alumnes de cada país i que prèviament , s’hauran de conèixer online a la plataforma eTwinning.