El passat 22 i 23 d’octubre un grup molt nombrós de 70 alumnes de 1r d’ESO va passar dos dies a Olocau (València). El Departament d’Educació Física programa aquesta activitat cada any a principi de curs amb l’objectiu que l’alumnat es conega i que faça esport en un entorn natural com a un hàbit saludable.
EL coordinador de l’activitat i professor d’Educació Física, José Javier Remohí, va estar acompanyat de Joan Muñoz Ruiz, també del Departament d’Educació Física, i Elena Frasquet, professora d’anglés.
El nostre company, José Javier Remohí, forma part del projecte europeu Erasmus + Being Healthy Makes You Wealthy. Per aquesta raó, algunes de les activitats esportives a Olocau les va enfocar amb l’ús de la bicicleta com a mitjà per millorar la condició física i la socialització en el medi natural.
Les activitats amb la bici consistien en dos recorreguts per la muntanya. Els alumnes podien triar-ne entre el nivell més fàcil, el verd; i d’altre de més dificultat per a aquells alumnes més valents i amb gran destresa, el nivell roig. Els dos circuits estaven molt ben senyalitzats perquè els alumnes pogueren agafar-los de manera autònoma. A més a més, l’alumnat va poder practicar piragüisme, tir amb arc, van fer senderisme, tirolina o rocòdrom.
Una experiència molt gratificant que ajuda els nostres alumnes de 1r d’ESO a fer amics i a conéixer-se al mateix temps que prenen consciència que l’esport és fonamental per portar una vida saludable.