Uns dels objectius primordials del projecte Erasmus + Be Healthy és aconseguir una vida més saludable fent ús de l’activitat física i fomentar les relacions socials mitjançant la pràctica esportiva.
Aquest segon any del nostre projecte, el Departament d’Educació Física està elaborant unes activitats molt atractives i motivadores per a l’alumnat de La Sénia, en les quals, l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible i no contaminant té un paper fonamental.

Així doncs, es va preparar una jornada d’activitat física en les instal·lacions de pàdel cobert en Albal en què practicaren pàdel, crossfit, senderisme i bicicleta.
Van participar 100 alumnes de 2n d’ESO i van estar acompanyats pel professorat del Departament d’Educació Física, José Javier Remohí i Joan Muñoz, i Paqui Garrido, Jorge Suay i Ángel Rabasa. A més a més, van comptar amb la col·laboració d’un pare que va utilitzar el seu cotxe en cas que es necessitara per una emergència.
Tant l’alumnat com el professorat es desplaçaren en bici, i aquells que no en tenien, anaren caminant fins a Albal.
Com podeu veure en les fotos va ser una jornada molt divertida, enriquidora, i molt saludable