AUGMENT DE LA PRESENCIALITAT A L’IES LA SÉNIA DE PAIPORTA

Estimades famílies,

Després d’un treball organitzatiu per part del centre, les peticions i escrits de les famílies i la intervenció d’inspecció educativa, podem confirmar els següents canvis de presencialitat:

A partir del dilluns 9 de novembre els grups de 4t de l’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat assistiran a classe amb màxima presencialitat, llevat una matèria de 4t de l’ESO (IAEE) que continuarà en règim semipresencial. Totes estes modificacions es faran respectant la normativa vigent respecte a la situació sanitària que estem vivint.

El canvi ha sigut possible a partir d’una reubicació d’espais i d’un augment d’hores de docència sense augmentar la plantilla de professorat. Tots els canvis seran comunicats degudament a l’alumnat i professorat durant esta mateixa setmana, per tal de garantir el bon funcionament del centre a partir del ja esmentat dia 9.

Malauradament, no ha sigut possible de moment augmentar la presencialitat en els grups de 2n de l’ESO, degut a que són els que tenen una quantitat d’alumnes més elevada.  S’està treballant en una modalitat presencial que puga ajustar-se a la legalitat, i així s’ha fet constar a inspecció educativa, que traslladarà les nostres necessitats a la Direcció Tècnica. Encara així, continuem treballant per intentar modificar esta situació i aconseguir la plena presencialitat.

Voliem per últim demanar disculpes pel possible malestar derivat de rumors i filtracions al llarg d’esta setmana. No hem pogut fer una comunicació oficial sense seguir el procediment d’informar al claustre de professorat i al Consell Escolar, i estes dos reunions s’han produit hui 4 de novembre.

Estem segurs que amb la col·laboració de tots podrem continuar avançant de la millor manera possible en este curs tan complicat.

Paiporta, 4 de novembre de 2020,

Luis José Sanchis Ibor.